لباس اوراوا ردز ۲۰۲۳؛ خلق یک موقعیت جدید برای لوگوها!

توسط

تیم کیتز – لباس اول و دوم اوراوا رد دیاموندز برای فصل ۲۰۲۳ جی لیگ ژاپن توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با یک پترن متشکل از خطوط تیره و روشن با ساختار سه وجهی مشابه آنچه در لباس آینتراخت فرانکفورت دیده بودیم ارائه شده است.

محدوده شانه و آستین ها مشکی است و شورت سفید به همراه جوراب مشکی ترکیب لباس اول جدید اوراوا ردز را کامل می کند. یکی از نکات عجیب لباس جدید اوراوا محل قرار گیری لوگوی باشگاه و نایک پایین تر از موقعیت معمول و جایگزینی آنها با لوگوی اسپانسر سرشانه ها است، اتفاقی که بر پایه آنچه تاکنون به عنوان استاندارد بصری لباس می شناختیم تا حد زیادی تعادل جزئیات لباس را به هم ریخته است.

 

پیراهن دوم نیز با ترکیب رنگی الهام گرفته از لباس اوراوا مربوط به ۳۰ سال پیش، یعنی اولین دوره حضور این تیم در جی لیگ در سال ۱۹۹۳ در زمینه به رنگ آیب روشن همراه با جزئیات آبی در قالب یقه و بخشی از پهلو ارائه شده که با شورت مشکی و جوراب آبی روشن و تیره کامل می شود.

لباس اوراوا ردز برای فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲

تیم کیتز – لباس ویژه اوراوا ردز ژاپن برای تقابل با الهلال عربستان در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با نوارهای گرافیکی متقاطع مشابه آنچه در لباس دوم لایپزیگ و همچنین لباس تیم ملی یونان دیده بودیم ارائه شده است. یقه و … ادامه مطلب لباس اوراوا ردز برای فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲

ویدیو | رونمایی لباس اوراوا ردز ژاپن برای فصل ۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس اول و دوم اوراوا رد دیاموندز برای فصل ۲۰۲۳ جی لیگ ژاپن توسط نایک رونمایی شد. یکی از نکات قابل توجه لباس جدید اوراوا محل قرار گیری لوگوی باشگاه و نایک است.

لباس های جی لیگ ژاپن برای فصل ۲۰۲۲ – ساگان توسو

تیم کیتز – لباس تیم های حاضر در فصل ۲۰۲۲ جی لیگ ژاپن به مرور و پس از رونمایی در این پست معرفی خواهند شد. لباس ساگان توسو ۲۰۲۲ لباس های ساگان توسو برای فصل ۲۰۲۲ با ترکیب آبی روشن و جزئیات صورتی برای لباس اول و ترکیب سفید با جزئیات آبی و صورتی برای … ادامه مطلب لباس های جی لیگ ژاپن برای فصل ۲۰۲۲ – ساگان توسو

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تیم کیتز چرا لیگ های کشورهای اسیایی و سطح پایین برخی کشورها قانون زیبایی بصری و تبلیغات یکتا به معنا یک تبلیغ روی جلو لباس و یکی پشت، یکی شورت و نهایتا روی بازوها را ندارند ؟؟؟
درصورتی که قطعا فیفا، یوفا در رقابت های بین المللی و بین قاره ای این ازادی رو از تیم میگیرند؟
آیا این یک ضعف نیست وقتی شرکت های بزرگ و سرمایه داران بیشتر تمرکز را باید رو هدف گذاری باشگاه قهرمانی کسب سهمیه بگذارند و نهایتا از تبلیغات محیطی و نقل انتقالات بازیکن برای درآمد استفاده کننند؟
و چرا برند های بزرگ این حجم تبلیغات رو حتی به قیمت جابه جایی لوگو برند خود رو میدن؟ آیا به فکر طراحی های نوع جدیدن یا این فقط یک اجبار است.

(اگر یک تومار نوشتم فقط بخاطر اینکه ما همیشه از حجم تبلیغات روی کیت لباس های باشگاهیمون شکایت داریم در صورتی که انتظار میره حداقل برخی کشورها که از لحاظ فوتبالی و تجاری پیشرفته ترند این مورد رو رعایت کنند.)