لباس بازیافتی دپورتیوو لاکرونیا؛ جذابیت تجاری در دسته سوم اسپانیا

توسط

تیم کیتز – دپورتیوو لاکرونیا که اکنون در لیگ دسته سوم اسپانیا حضور دارد از لباس ۱۰۰ درصد بازیافتی خود با همکاری کاپا رونمایی کرد.

پارچه مورد استفاده در این لباس تحت عنوان “EcoRec” حاصل بازیافت زباله های پلاستیکی است که عمدتا از اقیانوس ها جمع آوری شده است. در این فرایند از هر ۶۰ بطری پلاستیکی یک کیلوگرم نخ استحصال می شود. اقدام مشابه پیش از این از سوی نایک و آدیداس هم انجام شده بود و هر یک مانور تبلیغاتی قابل توجهی پیرامون آن داشتند.

لباس جدید در زمینه متشکل از نوارهای راه راه آبی تیره و روشن همراه با یقه و نوار لبه آستین آبی و سفید ارائه شده است. لوگوی باشگاه، کاپا و اسپانسرها به عنوان شاخصی برای رعایت الزامات اکولوژیکی همگی تک رنگ آبی و به نوعی(بی رنگ) محو در زمینه هستند.

از این لباس که در یک مسابقه لیگ به تن بازیکنان دپورتیوو لاکرونیا خواهد رفت. ۵۰۰ نسخه تولید و عرضه شده که هر یک دارای یک لیبل NFC در دل لوگوی باشگاه هستند، این قابلیت رهگیری پیراهن به عنوان یک دارایی دیجیتال را برای دارنده آن امکان پذیر می سازد.

دپورتیوو که تا فصل ۱۸-۲۰۱۷ در لالیگا حضور داشت طی دو فصل از دسته دوم اسپانیا هم به دسته پایین تر سقوط کرد.

لباس هایی با اسپانسر بازی های ویدیویی

تیم کیتز – تیم های مختلفی تاکنون تبلیغ کنسول بازی های ویدیویی را به عنوان اسپانسر روی پیراهن خود داشته اند که چند مورد شاخص آن را در ادامه می بینید. آرسنال ۰۲-۲۰۰۱ – سگا (SEGA) اوسر ۰۳-۲۰۰۲ – پلی استیشن (PlayStation) بایرن مونیخ ۸۵-۱۹۸۴ – کمودور (Commodore) چلسی ۹۴-۱۹۹۳ – آمیگا (AMIGA) دپورتیوو لاکرونیا … ادامه مطلب لباس هایی با اسپانسر بازی های ویدیویی

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لیبل NFT دارایی دیجیتال هست که شما به اشتباه NFC نوشته‌اید.
به هر حال دمتون گرم