کفش جدید پوما با همکاری بی ام و

توسط

تیم کیتز – پوما از کفش فوتبال جدید خود با لیبل کمپانی خودروسازی بی ام و تحت عنوان “BMW MMS Ultra SL” رونمایی کرد.

کفش جدید در قسمت رویه و زیره عمدتا سفید همراه با المان های گرافیکی در رنگ های قرمز، آبی و سرمه ای برگرفته از طراحی خودروهای مسابقه ای سری M بی ام و ارائه شده است. لوگوی ساده شده شرکت بی ام و در پیشانی کفش نقش بسته نشان سری M با عبارت Motorsport که به تیم مسابقات بی ام و اطلاق می شود نیز در قسمتی از کفش نوشته شده است.

حداقل ۳۰ درصد مواد اولیه تشکیل دهنده این کفش از زباله های پلاستیکی بازیافتی تامین شده است. زیره کفش نیز با ساختاری فوق سبک توانایی شتاب گیری ورزشکار را ارتقا می دهد.

آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد این کفش ویژه را در مسابقات آتی فصل جاری می پوشد.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
20 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تیم کیتز عزیز برای شما خیلی احترام قائلم ولی از سایت حرفه ای و دقیق و جریان سازی مثل شما انتظار نمی رفت که در یک پست حرفه‌ای اسم “بی اِم دبلیو” رو به شکل عامیانه‌ی 《بی‌ ام وِ》 ذکر کنید

ایولا خیلی حال کردم از این متن عالیتون،ممنون

چرا تحریف زبان میکنی تیم کیتز؟!!
تلفظ w تو زبون آلمانی (وی) هست و نه (و).. یعنی میشه vi تلفظش.
برین تو گوگل ترنسم تست کنید ببینین به صورت صوتی تلفظ میکنه vi یا نه?
وقتی با زبان آشنا نیستین ماله کشی نکنین لطفا. اینجا نوجوانانم مخاطب سایتتون هستن و این حرفای اشتباه ملکه ذهنشون میشه

ببین یه دوست آلمانی دارم من. واسش ایمیل زدم پرسیدم bmv یا bmw ؟! پاسخ نوشت: what?????!!

شماها هم دیگر وا بدهید و بس کن کنید. چقدر مسخره بازی و لودگی؟ بجای نظر و دیدگاه های فنی درباره مسائل مهم و جدی یک سیرک راه انداختید برای تلفظ اسم یک برند اتومبیل. بخدا ارزش وقت و زمان بیشتر از این مسائل هست که اینگونه به هدر برود

خطابم به همه دوستانه حتی کارکنان تیم کیتز. نگاه کنید کشورهای همسایه چطور دارند پیشرفت می‌کنند اما عوامل یک سایت در کشور ما وقت و زندگی خودشان را تلف می‌کنند برای معرفی شورت و لباس جدید ورزشی. قصد توهین ندارم بزرگواران. اما بفرمایید در شرایطی که اقتصاد کشور نابود گشته و مشکل معیشت و ناهنجاری های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و ورزشی بیداد می‌کند پس چه ضرورتی دارد که دغدغه یک سایت شورت و لباس رونالدو مسی باشد. آیا از پول بیت المال نمیشود استفاده بهتری کرد. آیا نیاز و اولویت امروز جونان کشور ما طراحی‌های جدید نایک و آدیداس و پوما هست که با این وضع اقتصادی حتی دست ما به نسخه فیک آن اقلام هم نمی‌رسد. بجای سانسور و حذف صدای مخالف پاسخگوی مردم باشید و نقدهای صادقانه لطفاً. با تشکر

سلام
طی چندسالی که کاربر سایت “تیم کیتز” هستم به جز متانت، احترام و نگرش باز و حرفه‌ای از این سایت “مستقل” ندیدم. من در دانشگاه تهران رشته گرافیک خوندم و نگاه ویژه‌ای به طراحی و علاقه خاصی به طرح و تکنولوژی‌های جدید دنیای تولید پوشاک و اقلام دنیای ورزش دارم. فراموش نکنیم حرکت زیبا و خودجوش تیم‌کیتز در برگزاری مسابقه‌های طراحی کیت تیم‌های فوتبال، روزنه‌ی مهمی بود برای دیده شدن استعدادهایی نابی که دیده نمی شوند و با بی‌توجهی فراموش می‌شوند و تباه. کاری که در واقع وظیفه سازمان‌ها و نهادهایی مثل ورزش و جوانان یا فدراسیون فوتبال بود‌ که علارغم داشتن بودجه‌های کلان، هیچوقت نکردند.
همه ما به شکل های مختلف از زخمهای اقتصادی و اجتماعی و سیاسی رنج می‌بریم اما صادقانه می‌گم؛ تیم‌کیتز برای من مثل یک پاتوق صمیمانه و سالم هست که هر بار به اینجا سر می‌زنم احساس آرامش می‌کنم و برای دقایقی از جهنم پیرامون فاصله می‌گیرم.
فراموش نکنیم تداوم حضور، سلامت، استقلال و تعهد به مخاطبین و مردم، آن هم در این شرایط بسیار سخت، جای تقدیر و حمایت داره نه سرزنش. بنابراین بعنوان کاربر قدیمی تیم‌کیتز بابت تمام سالهایی که کنار ما بودید و کارهای ارزنده‌ای صورت دادید از شما تشکر می‌کنم.

ماله کشی نکن تیم کیتز.دوره ریاست تاج تو فدراسیون شماها از نزدیکان فدراسیون نبودین؟! بفرمایید قرار نبود مجری طرح فراخوان طراحی لوگو فدراسیون فوتبال تو دوره تاج باشین؟ زمانی که عزیزی خادم رییس بود پستهای شما هنوز موجوده که چقدر فدراسیون خادم و ماجدی تخریب کردین اما وقتی دوباره تاج برگشت انتقادهای تیم کتیز متوقف شد. یعنی عادیه و اتفاقی؟تو فضای مجازی صحبت اینه که رابطه نزدیکی با تیم مهدی تاج و فدراسیون فوتبال دارین. حقیقت داره؟؟. حالا دارین جوابیه میدین که مستقلین و مردم نهاد؟؟!ما خودمون فعالیم در رسانه و میفهمیم که اداره کردن سایت و داشتن دامنه چقدر هزینه داره. نکنه زیر پوششه داوطلبانه خیریه محک هستین یا کمیته امداد و ما خبر نداریم؟ خنده داره یکی از عوامل سایت طومار کامنت سانتیمانتال تقدیرنامه خودتون برای خودتون مینویسه و نوشابه واسه هم باز میکنین. اگه مستقلین خوب ok. کو مدارکتون؟!! اگه تیمهای فوتبال ایران مستقلن ما هم قبول که تیم کیتزم همون اندازه مستقله.دارین توهین میکنین به شعور مردم مخاطب و غیرقابل تحمله اینا

“آزادی بیان” باعث میشه [هر نظری] منتشر و در معرض دید قرار بگیره.
این اَراجیف ارزش پاسخگویی نداره اما، کامنت‌های گذشته‌ی من هم از چندسال گذشته تا اکنون در سایت “تیم‌کیتز” موجود هست. اگر لازم شد؛ به‌عنوان کاربر قدیمی سایت مشکلی برای انتشار آدرس‌ایمیل خودم ندارم.

سپاسگزارم تیم‌کیتزِ شریف.
با شما هم‌نظریم و در این روزهای رنج و زخم، در کنار هم می‌مانیم و “مهر” ، “وطن‌دوستی” و “همبستگی” را ترویج می‌دهیم تا روزی؛ حال “وَطن” و تمامِ “هَم‌وَطن” خوب شود و نور بر تاریکی چیره.

جنگ زرگری بذار کنار تیم کیتز.بنده سوالایی اومدم پرسیدم کو جوابش??! خوب چرا جواب ندارین برای پرسشهایی که گفته شده و توی فکر مخاطبای زیادی سواله؟ اگه قاطعانه سوالی بپرسه کسی یعنی داره توهین میکنه؟؟ چرا شفافیت ندارین و صداقت که به اذهان عمومی پاسخ بدین.دارین پشت مطالب شورت و خشتک ورزشی قایم میشین تا از جواب دادن تفره برین. خیلی متاسفم براتون

پول بیت المال؟!!! شوخی نمیکنی جناب سیروان؟!
والا تا جاییکه ما متوجه شدیم، تیم کیتز یه سایت تخصصیه که با زمان و هزینه شخصی یک یا چند نفر علاقمند داره اداره میشه… حالا شما بیت المال رو از کجا کشیدی وسط نمیدونم!
مسلماً تیم کیتز ارتباطی با فدراسیون و سازمان لیگ و اینا نداره وگرنه این وضعیت لباس و لوگوی تیم ملی و تیم های باشگاهیمون نبود.

تلفظ درست این شرکت آلمانی بی ام و هست
خود مدیر این شرکت این موضوع رو گفته

من مهتاب هستم و سالها در دوسلدورف زندگی کردم. باید بگویم تلفظ آلمانی BMW به درستی همان *بی ام و* هست. در گرامر زبان آلمانی حرف W به صورت *و* تلفظ میشود نیوشا جان و نه دابلیو.
موفق باشید

پوما هرچی داره توی بحث لباس ورزشی پسرفت میکنه تو بخش طراحی و تولید کفش داره پیشرفت میکنه کار جالب و قشنگیه اما میتونست اون تیکه ها رو توی بخش جلویی هم کار کنه که خلی عالی میشد.تیم کیتز معنی اون خطوط که جای لوگوی پوما درکنار کفش ها هست چیه؟