لباس بنفیکا ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس دوم و سوم بنفیکا برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ زرد همراه با یک پترن محو گرافیکی با ساختار زیگزاگی در قسمت جلو و آستین ها ارائه شده است. سه خط روی شانه و همچنین لوگوی باشگاه، آدیداس و اسپانسر(Emirates FLY BETTER) همگی تک رنگ مشکی هستند و یک نماد واگن که به تراموا شهر لیسبون اشاره دارد در پشت یقه نقش بسته است.

لباس سوم جدید بنفیکا نیز در زمینه عمدتا سفید همراه با یک پترن طوسی رنگ مشابه آنچه در لباس دوم لسترسیتی دیدیم ارائه شده است. یقه نیز به رنگ طوسی کار شده و جزئیات قرمز نیز در قالب سه خط روی شانه و حاشیه یقه و همچنین لوگوی آدیداس و اسپانسر نمود پیدا کرده است.


تیم کیتز – لباس اول بنفیکا برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ پرتغال توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن اول جدید با ظاهری ساده به رسم همیشه در زمینه به رنگ قرمز همراه با خطوط دوبل محو بر روی زمینه ارائه شده است. یقه، سه خط روی شانه و نوار لبه آستین نیز از جزئیات سفید لباس جدید بنفیکا به شمار می رود.

لباس بنفیکا ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم بنفیکا برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه سفید همراه با جزئیات قرمز در قالب سه خط روی شانه و حاشیه یقه ارائه شده است. به عنوان یک آیتم خاص نوار و پنل پهلو با ترکیبی رنگارنگ مرکب از پنج رنگ به کار رفته در لوگوی … ادامه مطلب لباس بنفیکا ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس بنفیکا ۲۰۲۲-۲۰۲۱

 

لباس سوم بنفیکا برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها