نفت MIS یکدست زرد، فقط مقابل استقلال

توسط

تیم کیتز – نفت مسجدسلیمان در دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مقابل استقلال برای دومین بار طی سال های اخیر با ترکیب یکدست زرد به میدان رفت.

مسجدسلیمانی ها در اولین فصل حضور در لیگ برتر ۱۳۹۸-۱۳۹۷ در مصاف با استقلال تهران و استقلال خوزستان پیراهن زرد را با شورت و جوراب سفید ست کردند و در دو فصل بعد از آن هم مقابل استقلال لباس سفید خود را به تن داشتند.

نفتی ها در حالی در بازی با استقلال لباس یکدست زرد به تن داشتند که در بازی هفته قبل مقابل پیکان در شرایط تقریبا مشابه به جای زرد از شورت و جوراب سفید استفاده کرده بودند. به نظر می رسد ست یکدست زرد نفت مسجدسلیمان صرفا مختص تقابل با استقلال است، چرا تنها مورد مشابه مربوط به بازی فصل گذشته برابر استقلال است.

ترکیب برزیلی با یک تغییر حساب نشده

تیم کیتز – نفت مسجدسلیمان با چند تغییر اساسی در لباس خود در دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل پرسپولیس صف آرایی کرد. تغییر اول مربوط به طرح پیراهن نفت MIS بود، جایی که دقیقا بر خلاف نسخه قبلی این بار پترن چوقا در در پشت شانه و همچنین محدوده آستین ها نقش … ادامه مطلب ترکیب برزیلی با یک تغییر حساب نشده

تیم هایی که لباس اول و دوم شان مشخص نیست

تیم کیتز – طبق روال رایج، انتخاب یک رنگ شاخص به عنوان هویت لباس اول هر تیم امری بدیهی به نظر می رسد، موضوعی که ظاهرا در بین چند باشگاه لیگ برتری چندان مورد تاکید نیست. ذوب آهن در ۹ بازی خانگی خود ۵ بار با لباس سفید و ۴ بار با لباس سبز به … ادامه مطلب تیم هایی که لباس اول و دوم شان مشخص نیست

تغییر نابهنگام در مسجدسلیمان؛ لباس نیم فصل سوم!

تیم کیتز – نفت مسجدسلیمان لباس تازه ای را برای مسابقه با تراکتور از هفته بیست و پنجم لیگ تدارک دیده است. لباس جدید از نظر طرح شبیه به نسخه های قبلی از آل اشپورت و یوسف جامه است و فرق عمده آن(در نسخه زرد) تغییر رنگ نقوش چوقا از آبی به مشکی و همچنین … ادامه مطلب تغییر نابهنگام در مسجدسلیمان؛ لباس نیم فصل سوم!

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها