لباس ساوتهمپتون ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس دوم ساوتهمپتون برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط هومل رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه عمدتا به رنگ آبی آسمانی همراه با یک گرافیک شلوغ برگرفته از موج های دریا مرکب از چند سایه تیره و روشن آبی و حاشیه های طلایی رنگ در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است.

یقه و نوار لبه استین سبزآبی تیره با حاشیه زرد است و شورت سبزآبی تیره همراه با جوراب آبی روشن ترکیب لباس دوم ساوتهمپتون در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر انگلیس را کامل می کند.


(۱۱ تیر ۱۴۰۱) لباس اول ساوتهمپتون برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر انگلیس توسط هومل رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه عمدتا سفید همراه با خطوط هندسی محو بر روی زمینه ارائه شده است. یک نوار قرمز پهن با حاشیه مشکی نیز در مرکز قرار گرفته که همین موضوع باعث شده برخی هواداران فوتبال این لباس را به لباس دوم پاریسن ژرمن تعبیر کنند.

یقه مشکی با حاشیه قرمز و فلش های هومل بر روی شانه نیز به رنگ قرمز هستند. شورت مشکی و جوراب سفید ترکیب لباس اول ساوتهمپتون در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.

لباس ساوتهمپتون ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس دوم و سوم ساوتهمپتون برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط هومل رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه سفید همراه با خطوط موج دار دوبل به صورت محو در قالب نوارهای راه راه ارائه شده است. یقه ترکیبی از سفید و فیروزه ای است و لوگوی باشگاه، هومل و اسپانسر نیز تک رنگ … ادامه مطلب لباس ساوتهمپتون ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس اول ساوتهمپتون ۲۰۲۲-۲۰۲۱

 

لباس دوم ساوتهمپتون برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها