لباس سوریه ۲۰۲۲-۲۰۲۱

توسط

تیم کیتز – لباس اول و دوم تیم ملی فوتبال سوریه برای سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ در آستانه دیدار برابر ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توسط آل اشپورت رونمایی شد.

لباس اول با طرحی ساده در زمینه یکدست قرمز همراه با جزئیات طلایی رنگ در قالب یقه، نوشته uhlsport و نام و شماره بازیکنان ارائه شده است. پرچم سوریه نیز در قالب یک نوار عمودی در پشت یقه به چشم می خورد.

شورت و جوراب قرمز با جزئیات طلایی ترکیب لباس اول سوریه در سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ را کامل می کند.

 

لباس دوم نیز با طرح مشابه لباس اول و در زمینه سفید همراه با جزئیات طلایی ارائه شده است. لباس های دروازه بانی سوریه نیز در سه رنگ زیتونی(یا طلایی)، سبز تیره و مشکی تدارک دیده شده است.

لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید)

تیم کیتز – تصاویر جدید از لباس اول یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که توسط آدیداس عرضه می شود به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن اول جدید با ترکیب راه راه مشکی و سفید ساده و نسبتا پهن ارائه شده است. محدوده آستین ها سفید و سه خط روی شانه، درز آستین و پهلو نیز … ادامه مطلب لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید)

لیورپول در آستانه قرارداد با آدیداس

تیم کیتز – باشگاه لیورپول برای سومین بار در آستانه امضای قرارداد با آدیداس قرار گرفته است. قرارداد فعلی لیورپول با نایک در پایان فصل آینده(۲۰۲۵-۲۰۲۴) پس از ۵ سال به اتمام می رسد و از ابتدای فصل ۲۰۲۶-۲۰۲۵ آدیداس به عنوان تامین کننده لباس لیورپول کار خود را آغاز خواهد کرد. مدت قرارداد جدید … ادامه مطلب لیورپول در آستانه قرارداد با آدیداس

لباس دورتموند ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی)

تیم کیتز – لباس اول بروسیا دورتموند برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ از سوی پوما عرضه خواهد شد. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ زرد همراه با خطوط مشکی که در محدوده اسپانسر با شیب ملایمی به شکل V برش می خورند ارائه شده است. یقه، آستین ها و همچنین تکه نوار پهلو نیز به رنگ … ادامه مطلب لباس دورتموند ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی)

لباس میلان ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی)

تیم کیتز – لباس اول آث میلان برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی پوما عرضه خواهد شد به ترکیب راه راه کلاسیک باز می گردد. پیراهن اول جدید در زمینه با نوارهای راه راه قرمز و مشکی تخت ارائه شده است. نوار منقطع نسبتا محو در محدوده نوارهای قرمز به چشم می خورد و یقه، … ادامه مطلب لباس میلان ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی)

لباس منچسترسیتی ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی)

تیم کیتز – تصاویر رسمی لباس اول منچسترسیتی برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی پوما عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ آبی آسمانی همراه با یقه و نوار لبه آستین سرمه ای ارائه شده است. یک الگوی گرافیکی حاوی عدد ۰۱۶۱ که به کد پیش شماره تلفن مناطقی از … ادامه مطلب لباس منچسترسیتی ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی)

لباس بایرن مونیخ ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ برای اولین بار بدون جزئیات سفید (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – لباس اول بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ برای اولین بار در تاریخ باشگاه بدون هیچ جزئیات سفیدی از سوی آدیداس عرضه خواهد شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با نوارهای گرافیکی در سایه ای نزدیک به زمینه ارائه شده است. جزئیات مشکی(یا احتمالا مارون بسیار تیره) در قالب سه … ادامه مطلب لباس بایرن مونیخ ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ برای اولین بار بدون جزئیات سفید (تصاویر اولیه)

لباس تاتنهام ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – تصاویر غیر رسمی لباس اول تاتنهام برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن اول جدید در زمینه سفید و در محدوده یقه، آستین ها و پهلو به رنگ سرمه ای است. نوار لبه آستین با ترکیب راه راه باریک سرمه ای و سفید کار شده و … ادامه مطلب لباس تاتنهام ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

لباس دوم فلامینگو ۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس دوم فلامینگو برای فصل ۲۰۲۴ لیگ سری A برزیل توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه سفید ارائه شده و یک پترن گرافیکی مواج با محوریت لوگوی باشگاه به صورت محو کل فضای پیراهن را پوشش داده است. سه خط روی شانه، نوار لبه آستین و نوار پهلو از … ادامه مطلب لباس دوم فلامینگو ۲۰۲۴

لباس رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصویر جدید)

تیم کیتز – تصاویر جدید غیر رسمی لباس رئال مادرید برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی آدیداس عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن اول جدید در زمینه سفید همراه با یک پترن بی رنگ پیچازی که در نسخه اصلی لباس احتمالا در بافت پارچه اعمال خواهد شد ارائه شده است. جزئیات مشکی در قالب سه … ادامه مطلب لباس رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصویر جدید)

نکات هفته بیست و سوم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته بیست و سوم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. لباس آلومینیوم عموما در تقابل با استقلال یا پرسپولیس با تغییر در چیدمان تبلیغات روی لباس همراه است و این بار نیز مقابل استقلال یک جمله شعاری به پشت پیراهن اضافه و تبلیغ … ادامه مطلب نکات هفته بیست و سوم لیگ برتر

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
8 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پس چرا از لوگو و لباس جدید تیم ملی رونمایی نشد ؟! تیم کیتز ممکنه فردا قبل از بازی با سوریه از لوگو و لباس جدید رونمایی بشه ؟

متاسفم برای مسئولین فوتبالی کشورمون که سوریه که تیم درجه چند اسیا هست لوگوی جدید داره و کیت اصل رونمایی میکنه ما هم دریغ از یه لباس خوب و لوگوی جدید لباسای فیک تولیدی منیریه رو با یه بچه ۱۵ ساله رونمایی میکنن افسوس و صد افسوس

کاملا باهات موافقم صدرا جان
اگر بگیم ۹۹ درصد کم کاری مسئولان مربوطه هست
یک درصد هم بنظرم باید به رسانه های ورزشی انتقاد کنیم که اصلا این سری موارد رو پیگیری نمیکنن.
واقعا خیلی لباس های زشتی داریم مخصوصا این آخری!

تنها برنامه ای که لباس ، لوگو و مواردی از این قبیل رو پیگیری می کرد ، برنامه نود بود که اومدن درشو تخته کردن و رفتن . زنده باد برنامه نود ✊

👏🏻👏🏻👏🏻

خیلی دلم میخاد دوباره تیم ملی کیت تولید پوما رو تنش کنه
مخصوصا پوما که امسال کیت های جذابی تولید کرده

امیداوارم یه روز کیت های پوما رو بپوشیم تو بازی ها ملی

کاملاً موافقم