لباس غنا برای جام جهانی ۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس دوم تیم ملی غنا برای شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با یک نوار محو در قسمت مرکزی پیراهن ارائه شده است. بر پایه تم طراحی جدید پوما یک کادر مربعی زرد با حاشیه سبز در مرکز پیراهن خودنمایی می کند که در قسمت بالایی آن اشکالی مرکب از رنگ های پرچم غنا پیاده سازی شده و لوگوی فدراسیون، نماد ستاره مشکی و همچنین نام کشور “GHANA” با تایپوگرافی خاص بر روی آن درج شده است.

سه رنگ پرچم غنا علاوه بر این در قالب نوار لبه آستین نیز نمود پیدا کرده و لوگوی فدراسیون نیز در اندازه بسیار کوچک در پشت یقه تکرار شده است.


(۱۱ خرداد ۱۴۰۱) لباس اول غنا برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن جدید با ترکیبی بسیار ساده در زمینه سفید همراه با رنگ های پرچم غنا در قالب نوار لبه آستین ارائه شده است. یک نوار زرد باریک نیز در جلوی یقه کار شده که کمک خاصی به کاهش میزان سادگی لباس جدید غنا نکرده است.

لباس های تیم های ملی آفریقایی پوما برای سال ۲۰۲۱

تیم کیتز – لباس اول جدید تیم های ملی فوتبال مصر، سنگال، غنا، مراکش و ساحل عاج برای سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ رسما توسط پوما رونمایی شد. برای مشاهده تصاویر بیشتر از هر لباس روی تصویر آن کلیک کنید. مصر   سنگال   غنا   مراکش   ساحل عاج  

لباس های غنا برای سال ۲۰۲۱-۲۰۲۰

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم ملی فوتبال غنا برای سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ با طرحی خاص توسط پوما رونمایی شد. پیراهن اول جدید در زمینه با یک گرافیک منحصربفرد در محدوه بدنه اصلی در سایه ای نزدیک به زمینه و در محدوده شانه و آستین ها به رنگ مشکی ارائه … ادامه مطلب لباس های غنا برای سال ۲۰۲۱-۲۰۲۰

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
6 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بد تر از این نمی‌شد

یعنی چی مثلا یه مربع اون وسطه

فقط باید امیدوار باشن تو تو تورنمتی مثه جام جهانی مجبور نشن از کیت دوم استفاده کنن.

شبیه تقویمه

از لباسهای ته گونی تاناکورا الهام گرفته

دیگه قرار نیست چون برندین هر چیزی رو به خورد ملت بدین