لباس لیدز یونایتد ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس سوم لیدزیونایتد برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید لیدز در زمینه به رنگ مشکی همراه با نوارهای راه راه عمودی طوسی تیره به صورت تک و دوبل ارائه شده است.لوگوی باشگاه به صورت تک رنگ سفید در مرکز سینه جانمایی شده و لوگوی آدیداس نیز در بالای آن خودنمایی می کند.

علاوه بر این جزئیات نارنجی نیز در قالب سه خط روی شانه و حاشیه لبه آستین نمود پیدا کرده و شورت مشکی و جوراب نارنجی ترکیب لباس سوم لیدز در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


(۱۸ مرداد ۱۴۰۱) لباس دوم لیدز یونایتد برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید با ترکیب رنگی نه چندان جذاب در زمینه عمدتا به رنگ فسفری همراه با یک تصویر نامفهوم در سایه رده های سرمه ای در کل سطح لباس ارائه شده است.

سه خط روی شانه سرمه ای است و شورت و جوراب سرمه ای با سه خط فسفری ترکیب لباس دوم لیدز در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر انگلیس را کامل می کند.


(۲۷ تیر ۱۴۰۱) لباس اول لیدزیونایتد برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن جدید با ترکیبی ساده در زمینه سفید همراه با تکرار مخفف نام باشگاه “LUFC” به صورت مورب و محو در سرتاسر پیراهن ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین برگرفته از رنگ های لوگوی باشگاه لیدز مرکب از سرمه ای و زرد روشن است و سه خط روی شانه نیز سرمه ای کار شده است.

لباس لیدز یونایتد ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ یکی از یکی خاص تر

تیم کیتز – لباس سوم لیدز یونایتد برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به مانند لباس دوم این تیم با طرحی خاص و منحصربفرد توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید با یک گرافیک انتزاعی مرکب از صورتی و زرد کمرنگ ارائه شده است. یقه، سه خط روی شانه، نوار لبه آستین و نوار پهلو همگی به رنگ … ادامه مطلب لباس لیدز یونایتد ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ یکی از یکی خاص تر

کانتینر پر از لباس های لیدز در دریا غرق شد!

تیم کیتز – محموله لباس دوم جدید لیدز یونایتد در راه ارسال از جنوب شرق آسیا به انگلستان در دریا غرق شد. باشگاه لیدز یونایتد به طور معمول سالانه ۳۰۰ هزار پیراهن به هواداران می فروشد که پیش بینی شده بود این عدد در فصل جدید متاثر از محدودیت های زنجیره تامین ناشی از شیوع … ادامه مطلب کانتینر پر از لباس های لیدز در دریا غرق شد!

لباس لیدز یونایتد ۲۰۲۲-۲۰۲۱

تیم کیتز - لباس دوم و سوم لیدز یونایتد برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توسط آدیداس رونمایی شد. لباس دروازه بانی لیدز یونایتد ۲۰۲۲-۲۰۲۱ (۳۱ تیر ۱۴۰۰) لباس اول لیدز یونایتد برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توسط آدیداس رونمایی شد. لباس سوم لیدز یونایتد برای فصل ۲۱-۲۰۲۰  بیشتر بخوانیدلباس دوم لیدز یونایتد برای فصل ۲۱-۲۰۲۰  بیشتر … ادامه مطلب لباس لیدز یونایتد ۲۰۲۲-۲۰۲۱

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها