لباس فنرباغچه ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس های فنرباغچه برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط پوما رونمایی شد.

لباس اول جدید در زمینه با ترکیب سنتی راه راه زرد روشن و سرمه ای ارائه شده که این بار یک نوار باریک سفید در مرز بین همه نوارها اضافه شده است. نوارها در محدوده آستین ها به صورت افقی است و یقه نیز به رنگ سرمه ای کار شده است.

لباس دوم نیز در زمینه عمدتا سفید/کرم همراه با پترنی متشکل از تصاویر پر پرنده به رنگ زرد روشن ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین به رنگ سرمه ای است.

لباس سوم نیز با ترکیب شطرنجی سرمه ای تیره و روشن ارائه شده که مربع های محدوده چپ پیراهن به صورت محو شونده هستند. یقه به رنگ زرد است و لوگوی باشگاه فنرباغچه، پوما و اسپانسر(AVIS) نیز همگی به صورت تک رنگ طوسی نقره ای کار شده اند.

لباس فنرباغچه ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس دوم و سوم فنرباغچه برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط پوما رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ زرد همراه با یک پترن سرتاسری محو برگرفته از سنگ فرش اطراف مجسمه گاو نر شهر استانبول ارائه شده است. یقه، نوار سه گوشی لبه کناری و همچنین لوگوی پوما و اسپانسرها از … ادامه مطلب لباس فنرباغچه ۲۰۲۴-۲۰۲۳

طرح نوآورانه پوما؛ ایده ای که شکست خورد؟

تیم کیتز – کمپانی پوما با ایده خلق یک تم ثابت و ساده برای لباس تیم های خود در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ قصد ایجاد تحولی انقلابی در لباس تیم ها داشت، ایده ای که هر روز تردیدها نسبت به موفقیت آن بیشتر می شود. ایده ی طرح جدید پوما به نوعی از قالب های قدیمی لباس … ادامه مطلب طرح نوآورانه پوما؛ ایده ای که شکست خورد؟

لباس فنرباغچه ۲۰۲۲-۲۰۲۱

تیم کیتز - لباس سوم فنرباغچه برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ بر پایه تم مشترک تیم های پوما رسما رونمایی شد. پیراهن جدید فنرباغچه در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با یک پترن محو متشکل از لوگوی باشگاه همراه با جزئیات زرد از جمله نام باشگاه "FENERBAHÇE" در مرکز سینه ارائه شده است. شورت و جوراب … ادامه مطلب لباس فنرباغچه ۲۰۲۲-۲۰۲۱

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همون کیت ۲۰-۲۱ بارسا با ترکیب رنگ جدید…..