لباس لاتزیو ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس سوم لاتزیو برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط میزانو رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه سفید همراه با یک پترن پرسی بی رنگ به صورت برجسته در سطح پارچه ارائه شده است. آستین ها به رنگ سرمه ای و لوگوی باشگاه لاتزیو و همچنین نوار کوتاه در طرفین یقه نیز با ترکیبی از رنگ آبی تیره و روشن کار شده اند.

شورت سرمه ای و جوراب سفید ترکیب لباس سوم لاتزیو با مارک میزانو در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


(۱۴ تیر ۱۴۰۱) لباس اول و دوم لاتزیو برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ برای اولین بار توسط میزانو رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ آبی آسمانی همراه با تکرار تصویر نماد عقاب کلاسیک لاتزیو به صورت امباس بی رنگ در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین سفید و آبی است و شورت سفید و جوراب آبی آسمانی ترکیب لباس اول لاتزیو در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.

پیراهن دوم جدید لاتزیو نیز در زمینه به رنگ مشکی همراه با خطوط موج دار بر روی یک زمینه چند رنگ(آبی، سبز، زرد، سفید) در محدوده سینه ارائه شده است. نوار لبه آستین و وجه داخلی یقه آبی کار شده و شورت و جوراب مشکی ترکیب لباس دوم لاتزیو با برند میزانو را کامل می کند.

لاتزیو پیش از این به مدت ۱۰ سال از فصل ۱۳-۲۰۱۲ لباس های مکرون را به تن می کرد.

لباس لاتزیو ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم لاتزیو برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط میزانو رونمایی شد. پیراهن سوم جدید مصادف با پنجاهمین سالگرد اولین قهرمانی لاتزیو در سری A در زمینه سفید همراه با نوارهای بی رنگ امباس حاصل تکرار چیدمان حرف "L" که در اعداد رومی برابر با ۵۰ است، ارائه شده است. یقه و نوار لبه … ادامه مطلب لباس لاتزیو ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس ویژه لاتزیو برای سالگرد قهرمانی در کوپا ایتالیا

 

قرارداد لاتزیو با میزانو

تیم کیتز – باشگاه لاتزیو ایتالیا برای تامین لباس این تیم از ابتدای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با کارخانه ژاپنی میزانو(Mizano) قرارداد همکاری امضا کرد. جزئیات مالی توافق جدید به طور رسمی منتشر نشده اما گزارش های اولیه از افزایش چشمگیر رقم قرارداد نسبت به برند قبلی یعنی مکرون حکایت دارد. قرارداد لاتزیو با مکرون تامین کننده … ادامه مطلب قرارداد لاتزیو با میزانو

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها