لباس لایپزیگ ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس اول ردبول لایپزیگ برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ بوندسلیگا آلمان توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه عمدتا سفید همراه با یک گرافیک انتزاعی مرکب از قرمز و طوسی که بخش هایی از نماد ردبول در آن قابل تشخیص است ارائه شده است. بخش جلو و پشت یقه به رنگ قرمز کار شده و شورت و جوراب سفید ترکیب لباس اول لایپزیگ در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


(۱۰ خرداد ۱۴۰۱) لباس سوم ردبول لایپزیگ برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ بوندسلیگا آلمان توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه عمدتا به رنگ مشکی همراه با نوارهای گرافیکی قرمز به صورت پراکنده در قسمت های مختلف پیراهن ارائه شده است. شورت و جوراب مشکی ترکیب لباس سوم لایپزیگ در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


(۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱) لباس دوم ردبول لایپزیگ برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ بوندسلیگا آلمان توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با یک پترن متشکل از ساختار مربعی و نوارهای محو شونده در سایه ای تیره تر از زمینه ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین به رنگ قرمز تیره کار شده و جمله شعاری “YOU CAN DO ANYTHING” به معنی «تو می توانی هر کاری انجام دهی» نیز در پشت یقه نوشته شده است.

قرارداد لایپزیگ با پوما

تیم کیتز – باشگاه آربی لایپزیگ آلمان برای تامین لباس این تیم از ابتدای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ با کمپانی پوما قرارداد همکاری امضا کرد. قرارداد لایپزیگ با پوما از تاریخ یکم جولای ۲۰۲۴ آغاز و به مدت ۱۰ سال تا سال ۲۰۳۴ معتبر خواهد بود. ارزش قرارداد جدید سالانه حدود ۱۵ میلیون یورو و در مجموع … ادامه مطلب قرارداد لایپزیگ با پوما

لباس لایپزیگ ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم ردبول لایپزیگ برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا آلمان توسط نایک رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ آبی روشن همراه با پترن گرافیکی آبی تیره و رگه های قرمز در بعضی قسمت های که بخش عمده ای از قسمت جلوی پیراهن و بخش پایینی پشت پیراهن را پوشش داده، … ادامه مطلب لباس لایپزیگ ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس نسخه محدود لایپزیگ؛ “لایپزیگ در آتش”

تیم کیتز – باشگاه لایپزیگ آلمان از لباس ویژه ای تحت عنوان "Leipzig on Fire" در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با همکاری نایک رونمایی کرد. پیراهن جدید نسخه مناسب سازی شده لباس تیمی آماده و ساده نایک از سری "Nike Park VII" است که در زمینه سفید همراه با گرافیک شعله آتش در پهلو راست و گرافیک … ادامه مطلب لباس نسخه محدود لایپزیگ؛ “لایپزیگ در آتش”

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عالی

جالبه… یاد یکی از کانسپت های قدیمی خودم که توی لیگ طراحی برای تیم برایتون زده بودم افتادم!

درسته طرح خیلی شباهت داره تنها تفاوتش اینه که اونجا رنگ ابی قالب بود به ابی اما خب پترن خط ها خیلی شباهت داره

ببخشید😁
ابی قالب بود به نقره ایی