لباس لیورپول با همکاری لبرون جیمز | Liverpool x LeBron James

توسط

تیم کیتز – باشگاه لیورپول در روز دستیابی لبرون جیمز فوق ستاره بسکتبال آمریکا به عنوان امتیاز آورترین بازیکن تاریخ NBA از لباس ویژه ای با همکاری نایک رونمایی کرد.

لیورپول و لبرون جیمز در حال حاضر تحت قرارداد اسپانسری با نایک هستند و این موضوع بهانه ای شده تا همکاری مشترک تازه ای بین برند ستاره های بسکتبالی این برند آمریکایی با یک باشگاه فوتبال پس از همکاری جردن با پاریسن ژرمن شکل بگیرد.

پیراهن جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با خطوط باریک قرمز در سرتاسر پیراهن ارائه شده است. عبارت SFG مخفف شعار بسکتبالی “Strive For Greatness” و همچنین “YNWA” مخفف شعار معروف باشگاه لیورپول “You’ll Never Walk Alone” در قالب نوارهای محو در بین خطوط قرمز رنگ به صورت پیوسته تکرار شده است.

لوگوی باشگاه لیورپول و نایک تک رنگ قرمز با حاشیه سفید کار شده و لوگوی تاج لبرون جیمز نیز در اندازه بزرگ در محل اسپانسر خودنمایی می کند. یک تگ بزرگ چرمی حاوی لایسنس همکاری طرفین نیز در گوشه پایین پیراهن دوخته شده است.

این پیراهن ویژه در جریان مسابقه رسمی پوشیده نخواهد شد اما احتمالا در یک یا چند بازی به عنوان پیراهن پیش مسابقه بر تن لیورپولی ها خواهد رفت.

لباس لیورپول x لبرون جیمز ۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس ویژه مشترک لیورپول و لبرون جیمز نسخه سال ۲۰۲۴ توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه عمدتا به رنگ مشکی همراه با یک پترن طوسی حاوی باکس های راه راه و شطرنجی و ترکیب آن با لوگوی لیوربرد، مخفف شعار لیورپول(YNWA) و همچنین لوگو و شعار لبرون جیمز ارائه شده … ادامه مطلب لباس لیورپول x لبرون جیمز ۲۰۲۴

لباس لیورپول ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید اضافه شد)

تیم کیتز - تصاویر غیر رسمی جدید از لباس اول لیورپول برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با ترسیمی خطی باریک زرد رنگ از حروف تشکیل دهنده شعار معروف هواداران باشگاه لیورپول (You'll Never Walk Alone) در سطح پیراهن ارائه شده … ادامه مطلب لباس لیورپول ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید اضافه شد)

لباس دروازه بانی لیورپول ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس دروازه بانی لیورپول برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ همزمان با لباس اول این تیم از سوی نایک عرضه شد. پیراهن جدید بر پایه تم لباس های دروازه بانی جدید نایک در زمینه با رده رده های مشکی و طوسی ارائه شده است. لوگوی باشگاه لیورپول، نایک و اسپانسر(standard chartered) همگی تک رنگ سبز … ادامه مطلب لباس دروازه بانی لیورپول ۲۰۲۴-۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
18 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام
ما هزار مشکل داریم و در تهیه دفتر و نوشت افزار بچه ها در مانده‌ایم و هنوز یک هفته نگذشته پولی برای ادامه ماه نداریم اما هزار درد داریم. پس چرا شما که رسانه هستید بجای پرداختن به درد ما مردم همچون مرفهین بی درد عمل می کنید و انگار نه انگار در ایران هستید؟ ما که دیگر سالهاست جزء طبقه پایین جامعه هستیم. آیا از نظر شما آدم محسوب نمی شویم؟ یعنی پیراهن ورزشی اولویت امروز کشور است؟ یعنی آگاهی ما در حد اعلاء است و دیگر هیچ دردی نداریم و خوب و خوشیم و فقط مانده است تا بفهمیم تیم دسته چهار ژاپنی و تیم تایلند و بنگلادش چه لباس جدیدی می پوشند؟ من معلم مدرسه هستم و وقتی دانش آموز من درباره سایت شما سوال کرد که چرا در جامعه ما اینقدر تناقض است که در اوج مشکلات یک سایت شبیه مرفهین بی درد فعالیت می کند، بنده چه جوابی دارم برای گفتن؟! وقتی اسم سایت شما را سرچ کردم و سایت شما رو بررسی کردم آه از نهادم بلند شد. شما هم عزیزان من هستید و فرزندان همین کشورید. ای کاش کمی هم دغدغه داشته باشید برای دردهای مردم. برای بچه هایی که حسرت پوشیدن لباس هایی دارند که شما تبلیغ می کنید و فقط حسرت بچه های فقیر را بیشتر می کنید.
امیدوارم با مردم همراه باشید و صدای دردهای مردم. وگرنه همیشه می توان از پیراهن های ورزشی گفت اما اولویت امروز پیراهن دردهای ملت است.
تن آدمی شریف است به جان آدمیت
نه همین لباس زیباست نشان آدمیت

پاینده باشید فرزندان عزیز ایران.

سلام جناب
صحبت های شما کاملا متین است و نظرتان کاملا محترم اما اگر اجازه بدهید بنده به عنوان یک خواننده و مخاطب تیم کیتز از شما سوالی بپرسم.

الان به نظر شما هزاران هزار محصول و کالا در کشور که بسیاری از مردم توان خرید آنها را ندارند، نباید توسط دیگران خریداری شوند؟

یا صرفا دیدن دو دست لباس یک تیم تایلندی توسط مخاطب و انتشار آن توسط تیم کیتز گناه کبیره محسوب میشود ؟

شما که به قول خودت معلمی بهتر باید بدونی که هر سخن جای و هر نکته مکانی دارد …. این سایت برای کیت و کفش و توپ های ورزشی و از این قبیل چیز ها ساخته شده پس مشخصه که باید به چه نکاتی درش پرداخته بشه

سلام
پاسخ شایسته شما را خواندم. باید بگویم که تصور اول من از این سایت چیزی مثل پیج های اینستاگرامی بود که لوازم لاکچری ورزشی را معرفی و تبلیغ می کنند. اما این پاسخ نشان دهنده فهم و سواد بالا و درستی از جانب متولیان این سایت دارد که من را در قضاوت اولیه خود ناراحت کرد. اگر دیدگاه شما چنین است پس آفرین به درک و شعور بالایتان که اینقدر خوب به زیر ساخت های فرهنگ جامعه فکر کرده و می اندیشد. حقیقت این هست که وقتی می بینم دانش آموز شایسته و با استعداد من در تامین یک کفش ورزشی ساده ناتوان است و خانواده او از خرید حتی یک کفش ۲۰۰ هزارتومانی نو برایش عاجزند و باخبر می شوم که هر روز در سایت دیوار به دنبال یک کفش دسته دوم و کارکرده ۵۰ هزار تومانی است تا بدون فشار آوردن به والدینش آن را بخرد تا حداقل بتواند در کلاس ورزش حاضر شود و امتحان ورزش بدهد جان من آنقدر به درد می آید که مواجهه با درد و مشکلات این بچه ها که این مثال کوچکترین آن هست مرا بیمار کرده و هر روز با چشمان اشکبار باید روز کاری خود تمام کنم. ای کاش حقوق ناچیز معلمی من آنقدر کفاف زندگی خودم را داشت تا با جان دل به این بچه ها که مثل فرزندانم خودم دوستشان دارم کمک میکردم و نمی گذاشتم یک کفش ساده حسرت بزرگ عمر این بچه ها باشد. چه برسد به لباس و گرمن و کفش تیم های مشهور ورزشی که رویای دست نیافتنی بعضی از این بچه های عزیزم گشته. من از شما ممنونم که اینقدر فهمیده و آگاه هستید. آن دانش آموزی که پرسشی مطرح کرد احتمالا با سر زدن به سایت شما و دیدن پاسخ مفصل و کاملتان جواب مناسبی دریافت می کند. چه موضوع قشنگ و درستی گفتید. این که بچه ها یادبگیرند بپرسند و قانع نباشد به آموزهایی که به آنها دیکته می شود. تا امروز سعی کردم بچه ها جسور باشند و سوال کنند. با این همه من هفته آینده همین موضوع را چون مورد علاقه خاص بچه ها هم هست در کلاس مطرح می کنم که درباره آن حرف بزنند و پاسخ سایت شما را هم برای بچه ها خواهم خواند. برای شما فرزندان عزیزم که باشعور و فهمیده هستید در ادامه راهتان آرزوی موفقیت دارم. دعا کنید و با هم تلاش کنیم تا این بچه ها باسواد و دانا بزرگ شوند و رشد کنند که در آن صورت خودشان با همت خودشان آینده را خواهند ساخت و اجازه نخواهند داد که بی کفایت ها برای آنها فقر و رنج و خرابی به بار بیاورند.
التماس دعا

تقصیر اصلی از وزارت فرهنگ و ارشاده که به هر بی‌نام و نشونی مجوز بده که از سر شکم سیری بیاد تو مملکت سایت لاکچری بزنه و تبلیغ نایک و ادیداس و پوما کنه و معلوم نباشه به کجا وصله. تبلیغ و بازاریابی برای لیگ عربستان سعودی مشکوک نیست؟ به کجا وصلین شماها؟ چرا کسی ورود نمیکنه؟ فقط لشکر سایبریتون دیسلایک میزنه و پاداش میگیره. خجالت نداره؟

من به عنوان یه کاربر قدیمی تیم‌کیتز یکی از اون دیسلایک ها رو زدم، می‌تونی کامنت من رو زیر پست های قدیمی نگاه کنی، بعد قضاوت کنی کی سایبریه

جیگر اونا که واسه مخالفا دیسلاک می‌زنن
واسه خودیا لایک می‌کوبن!
اینجا واسه خودت زیادی لایک زدی و گاف دادی!
راستی واسه لشکر سایبری ضد انقلابتون فی چنده؟!
شایدم بجاش لباس تیم عربستان رو بهتون کادو میدن!!؟؟

کافر همه را به کیش خود پندارد
بخدا قسم اگه یمی از اون لایکا رو کامت خودم به من مربوط باشه، تو هم بهتره….

خون خودتو کثیف نکن مبین و حرف بد نزن.
کافیه واکنش نشون ندی و بگذاری سکوت پاسخ اینا باشه. امثال اینا اگه قرار بود منطق داشته باشن و حرف منطقی بزنند که وضع ما این نبود.

منطقت واقعاً عجیبه، خب کسی که با چیزی مخالفه قطعا با چیزی که برعکس اونه موافقه، مث اینه که انتظار داشته باشیم تو که با حرف من مخالفی کامنت منو لایک کنی

چرا مسئله رو جنایی می‌کنید . خیلی از طراحان داخلی کشور نیاز دارن تا سایتی داشته باشن تا از اخبار روز طراحی لباس تیم های فوتبال و ورزشی و …. با خبر بشن . چه تبلیغی آخه وقتی که نه تو ایران هستن هم تحریمم کردن مارو . خنده داره که یک سایت رو زیر سوال بردید . این سایت برای این تهیه شده که از اخبار لباس تیم های ورزشی و … با خبر بشیم . خود همین سایت خیلی هم خوبه . برای خود من مزیت های داشته . برای مثال وقتی که لیگ طراحی بنا شد در این سایت ، هنرمندان و طراحان ایرانی جایی برای به اشتراک گذاشتن کارهاشون داشتن . نباید این سایت رو زیر سوال برد !!!!!! ممنون تیم کیتز جان بابت این سایت

ادم یه نظراتی رو این زیر میبینه خنده ش میگیره
طرف اومده میگه شما چون لباسای لیگ عربستانو کار میکنید به اونجا وصلید😂😂
یعنی عقلشون در همین حده

تو چی بهت وصله که اینقد شنگولت کرده؟!!

عزیز من یه نگاه به شرایط موجود در سایت بنداز بعد نظر بده.
اولا اینکه پست هایی که تیم کیتز از لباس های پوما ادیداس و… میذاره حتی یک درصد هم نمیشه تبلیغ برای اون ها حسابش کرد چون به دلیل دیواری که دور کشورمون کشیده شده امکان خرید از شعب این برند ها وجود نداره و تنها جایی که واسش تبلیغ میشه لباس فروشی های فیک منیریه هست!
دوما اینکه این سایت لباس های اکثر لیگ های معتبر اسیا مثل کره ژاپن امارات قطر و عربستان رو کار میکنه و این ایده که از رسانه های سعودی پول میگیرن تا لباس های اونا رو هم کار کنن مضحک و خنده دار هست!
سوما اینکه چون شما در اقلیت هستین و اغلب مردم نظر مخالف شما دارن دلیل بر این نیست که هرکی به شما دیسلایک داد عضوی از لشکر “خیالی” سایبری باشه.
وقتی بدون هیچگونه پیش زمینه میاید و در مورد وضعیت این سایت چنین نظر مغرضانه ای میدید نباید انتظار داشته باشید همه به شما لایک بده.
موید باشید

هر چقدرم فکرت خراب باشه و ساده باشی و دشمن ذهنت رو مسموم کرده باشه اما دلم نمیخواد به تحریک شبکه ها و رسانه های معاند آسیب ببینی و اتفاقی برات بیافته چون تو هموطن منی. اونا دنبال نفع خودشونن و دلشون به حال ما نمیسوزه. فردا با حضورت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشون بده که دشمن نمیتونه فریبت بده و ما همگی یک کشور واحد هستیم و اتحاد داریم و مشکلات ناشی از تحریم رو به فضل خدا پشت سر میذاریم

من دیگه حرفی ندارم 😂😂

من نزدیک به دو سال هست که با وبسایت خوب تیم کیتز آشنا شدم و در طول این مدت خیلی کم پیش اومده که کامنت بذارم ولی خب الان احساس میکنم که نیاز هستش حرف بزنم.
اول از همه از تمام بچه هایی که این وبسایت رو اداره میکنن تشکر میکنم، چون میدونم که کار وقت گیری هست و سختی زیادی داره و چیزی که باعث میشه غبطه بخورم اینه که این وبسایت مدت زیادی هست که داره فعالیتش رو ادامه میده و اداره کنندگانش دست از تلاش نمیکشن.
وقتی برای اولین بار من این وبسایتو پیدا کردم از این که چنین منبع غنی و کاملی به زبان فارسی در اینترنت وجود داره بسیار تعجب کردم و خوشحال شدم، چون من از کودکی همیشه به جزئیات فوتبال مثل لباس تیم ها، کفش بازیکنان، معماری استادیوم ها و از این دست موارد توجه زیادی میکردم.
همچنین همیشه دیدگاه نقادانه نویسندگان این وبسایتو تحسین کردم چون با جزء نگری بسیار و صرف وقت زیاد سعی میکنن در زمینه ای که تخصص دارند فعالیت کنن و سبب رشد این صنعت بشن.
باید بگم که در این حدود ۲ سال بیش از هر خبری، اخبار مربوط به لباس های تیم های ایرانی و لیگ برتر من رو مجذوب خودش کرد، چون حقیقت امر اینه که اخبار مربوط به تیم های خارجی از دیگر منابع موجود در اینترنت هم قابل دسترس هست، ولی دیدگاه ها و بررسی های دقیقی که در مورد تیم های ایرانی ارائه میشه در هیچ جا قابل دسترسی نیست.
به نظر من اگر ما در همه زمینه ها چنین رسانه های مستقل و حرفه ای داشتیم که همواره دیدگاه بدون جهت گیری و بی تعصب دارند، به این حال دچار نمیشدیم.
امیدوارم همیشه برای حل هر مشکلی بریم سراغ کسی که اون مشکلو به وجود آورده؛ اگه کسی نسبت به شرایط اقتصادی اعتراضی داره (که تقریبا شامل همه ما میشه) بهتره بره سراغ رسانه هایی که ۲۴ ساعت دارن میگن که هیچ مشکلی وجود نداره و همه در رفاه کامل قرار دارن.
امیدوارم هیچ وقت نا امید نشید و به کار خوبتون ادامه بدید.