پنج بازیکن بزرگی که اسپانسر کفش ندارند

توسط

تیم کیتز – کمی دور از ذهن به نظر می رسد که بازیکنان حرفه ای در سطح اول فوتبال دنیا قرارداد اسپانسری کفش با برندهای مطرح نداشته باشند.

البته در این موارد به نظر می رسد مشکل عدم جذابیت نقشی ندارد و ممکن است بعضا مذاکره و بازارگرمی و یا مشکلات حقوقی مانع شکل گیری یک قرارداد اسپانسری باشد. در این پست نگاهی به ۵ بازیکن شناخته شده خواهیم داشت که در حال حاضر برای تامین کفش خود با هیچ برندی تحت قرارداد نیستند.

ارلینگ هالند

ستاره نروژی منچسترسیتی الان یک سال است که پس از اتمام همکاری اش با نایک، با هیچ برندی قرارداد قطعی ندارد و در طول این مدت به طور رندوم از کفش های نایک و آدیداس استفاده کرده است. می توان متصور بود که هر سه غول ورزشی جهان یعنی نایک، آدیداس و پوما برای او فرش قرمز پهن کرده اند اما هنوز مشخص نیست که هالند نهایتا با کدام برند به توافق جدید خواهد رسید.

وینیسیوس جونیور

وینیسیوس که اختلافاتش با نایک پیش از این رسانه ای شده، اخیرا با پوشیدن مدل های قدیمی یا تمام سیاه کفش های نایک به نوعی هم خود را متعهد به قرارداد کنونی نگه داشته و هم پیام غیر مستقیمی مبنی بر عدم رضایت از این همکاری نمایش می دهد.

جک گریلیش

قرارداد گریلیش با نایک نیز به پایان خود رسیده. هر چند این وینگر انگلیسی از دوران فوتبال پایه خود تا امروز کفش های نایک را به پا کرده، اما او اخیرا با پوشیدن کفش های تمام سیاه به نوعی آمادگی خود برای مذاکره با سایر برندها را نیز اعلام کرده است.

رافائل لیائو

مهاجم پرتغالی میلان در هفته های سپری شده از فصل جاری هم با کفش های نایک و هم با آدیداس دیده شده، از این رو به نظر می رسد لیائو پیشنهاداتی از سمت این دو برند بزرگ دارد و در حال آزمایش نسخه های مختلف کفش های آنها برای رسیدن به توافق نهایی با یکی از این دو است.

کای هاورتز

هر چند مهاجم چلسی نشانه واضحی از اختلاف با اسپانسر فعلی خود نایک بروز نداده اما استفاده هاورتز از نسخه های قدیمی و اخیرا نسخه تمام سیاه کفش های نایک می تواند بیانگر رسیدن هاورتز و نایک به روزهای پایانی قرارداد باشد.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

این نسخه های تمام سیاه کای هاورتز و گریلیش و وینیسیوس مگه نایک نیستن؟

هستن ولی خب مثل اینکه به معنی اینه که دنبال یه شرکت دیگن.