لباس ماتسوموتو یاماگا ۲۰۲۳؛ نظم پوشش در لیگ سه ژاپن را ببینید

توسط

تیم کیتز – لباس اول و دوم تیم ماتسوموتو یاماگا برای فصل ۲۰۲۳ جی لیگ ۳، سطح سوم فوتبال ژاپن توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ سبز تیره همراه با یک پترن گرافیکی با ساختار زیگزاگی در سایه ای روشن تر از زمینه ارائه شده است. یقه و سه خط روی شانه سفید کار شده و شورت و جوراب سبز تیره ترکیب لباس اول جدید ماتسوموتو یاماگا را کامل می کند.

پیراهن دوم نیز در زمینه عمدتا سفید و در محدوده شانه ها به رنگ سبز تیره است. خطوط باریک عمودی و همچنین سه خط سفید آدیداس روی شانه به همراه شورت و جوراب سفید ترکیب لباس دوم این تیم دسته سومی ژاپنی را در فصل ۲۰۲۳ کامل می کند.

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
6 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دیگه واقعا ما هیچ فقط نگاه
لباس تیم دسته ۳ لیگ ژاپن می ارزه به تمام ۱۶ تمام لیگ برتر و ۱۸ تیم دسته ۱ (۱۷ تا با حذف پدیده مشهد) و لباس تیم ملی می ارزه واقعا که آفرین
حرفه گری فوتبال به این میگن نه اینگه صبح تا شب میگن فدراسیون ۵ ستاره ۵ ستاره
مال لیگ ما هم از اول پیراهن تا آخرش انواع تبلیغ
واقعا به فوتبال کشورمون تاسف بخوریم

خاک عالم تو سر فدراسیون مفت خور که فقط دنبال پولن

تنها یک اشکال داره اونم اینکه آدیداس از دو مدل لوگو استفاده کرده لوگو قدیمی در کیت اصلی لوگو جدید در کیت دروازه‌بان متاسفانه کاری که پوما هم انجام داد تو جام جهانی کیت مراکش رو برید نگاه کنید برای دروازه بانی لوگو قدیمی برای کیت اصلی لوگو جدید چرا اینجوری میکنن واقعا عجیبه ولی خب آدیداس دستمال کاغذی بزنه شرف داره به کیت های لیگ برتر ایران !!!

یادی کنیم از کیتی که افتخار بزرگ لیگ فوتبال کشوره لباس الومنیوم اراک که برداشتن لباس تیم ملی ایتالیا رو برداشتن پوشیدن دیگه وقتی این انتخاب در بالاترین سطح ورزشمونه چه انتظاری از لیگ استانی داریم که کیت ارسنال بپوشن اسمشو بزارن ابومسلم!
فاجعه و دیگر هیچ

تیم کیتز جان الان این تیم دسته سومی با آدیداس قرار داد خاصی داره ؟؟؟ چون برای برندی که کیت تیم قهرمان جهان و اروپا رو میزنه زدن کیت تیم دسته سومی لیگ ژاپن یه مقدار بعیده