لباس پاناما برای سال ۲۰۲۳؛ بازگشت به عصر کلاسیک با ریباک

توسط

تیم کیتز – لباس اول و دوم تیم ملی پاناما برای سال ۲۰۲۳ توسط تامین کننده جدید این تیم یعنی ریباک رونمایی شد.

لباس اول جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با یک پترن کندویی شش ضلعی با خطوط هاشوری در دل آنها ارائه شده است. جزئیات آبی لباس جدید پاناما نیز در قالب یقه، نوار درز آستین و همچنین نوار لبه آستین نمود پیدا کرده و یک نوار آبی و سفید نیز در محدوده پهلو به چشم می خورد.

لباس دوم پاناما نیز با قالب مشابه لباس اول و ترکیبی ساده تر در زمینه یکدست سفید همراه با پترن محو شش ضلعی در محدوده آستین ها ارائه شده که با جزئیات آبی کامل می شود.

نکته قابل توجه لباس جدید پاناما بازگشت ریباک به دنیای فوتبال است، برندی که در سال های دورتر حضور فعالی در فوتبال داشت اما طی دهه اخیر و پس از تملک از سوی آدیداس فعالیت اش در فوتبال کاهش و معطوف به رشته های تناسب اندام و تولید کفش های ورزشی شد. آدیداس اخیرا این شرکت را به مالک جدید واگذار کرد و به نظر می رسد مالکیت جدید قصد احیای حضور ریباک در فوتبال را دارد.

پاناما پیش از این لباس های نیوبالانس را بر تن می کرد.

لباس های پاناما برای سال ۲۰۲۱

 

لباس های پاناما برای سال های ۲۰-۲۰۱۹

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم ملی فوتبال پاناما برای سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ توسط نیوبالانس رونمایی شد. پیراهن اول جدید در زمینه قرمز همراه با نوارهای باریک در سایه ای تیره تر از زمینه در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. نوار نیوبالانس در لبه آستین و نام کشور … ادامه مطلب لباس های پاناما برای سال های ۲۰-۲۰۱۹

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلی ابتدایی طراحی شده