اجحاف در حق جوانان آرژانتین؟؛ ۳ ستاره به جای شش ستاره

توسط

تیم کیتز – تیم ملی جوانان آرژانتین در مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آمریکای جنوبی ۲۰۲۳ پیش از تیم بزرگسالان در مسابقه رسمی با لباس سه ستاره به میدان رفت.

این موضوع از آن جهت دارای اهمیت است که سه ستاره روی لوگوی آرژانتین مربوط به سه قهرمانی تیم بزرگسالان در جام های جهانی است، حال اینکه تیم زیر ۲۰ سال آرژانتین به طور مستقل تا کنون ۶ بار قهرمان جام جهانی زیر ۲۰ سال شده است.

طبق قوانین فیفا تیم های رده های سنی مختلف هر کشور در بخش مردان و زنان مجاز به پوشیدن لباس هایی با نشان حاوی افتخارات مربوط به تیم بزرگسالان هستند. این به آن دلیل است که فیفا تنها به برندگان ۵ تورنمنت ستاره اعطا می کند؛ جام جهانی مردان، جام جهانی زنان، جام جهانی فوتسال، جام جهانی فوتبال ساحلی و همچنین رقابت های الکترونیکی فیفا(FIFAe).

نکته جالب اینکه تیم زیر ۲۰ سال برزیل هم در حالی لباس های با لوگوی ۵ ستاره سلسائو را در این رقابت ها بر تن می کند که خود نیز ۵ با قهرمان جام جهانی زیر ۲۰ سال شده و از این بابت با تیم بزرگسالان برزیل برابر است.

 

لباس آرژانتین ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول و دوم تیم ملی آرژانتین برای سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ و کوپا آمریکا ۲۰۲۴ به طور رسمی توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن اول جدید با ترکیب راه راه متشکل از نوارهای آبی روشن و سفید اندکی پهن تر از آخرین لباس آلبی سلسته ارائه شده است. جزئیات آبی روشن همچنین … ادامه مطلب لباس آرژانتین ۲۰۲۵-۲۰۲۴

ستاره ها با لباس دیگر تیم های ملی

تیم کیتز – فدراسیون جهانی فوتبال فیفا تصویر تعدادی از تعویض پیراهن های نوستالژیک در رقابت های مختلف را منتشر کرد که در این پست نگاهی به این لحظه های خاطره انگیز خواهیم داشت. کیلیان امباپه با لباس تیم ملی مراکش – جام جهانی ۲۰۲۲ ریوالدو با لباس تیم ملی انگلیس – جام جهانی ۲۰۰۲ … ادامه مطلب ستاره ها با لباس دیگر تیم های ملی

فروش شش پیراهن مسی به قیمت ۷.۸ میلیون دلار

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

البته قبلا تیم ملی مردان آلمان لباسهای دوستاره تیم ملی زنان رو هم پوشیده بودن

fifa ea هستش نه ae لطفاً درستش کنید

FIFAe تورنومنت فیفا هست که تو بازی Fifa برگزار میشه و هر کشور یه تیم ملی برای این تورنومنت میده
FIFAe در اصل داخل بازی EA FIFA برگزار میشه