لباس پورتو ۲۰۲۴-۲۰۲۳

توسط

تیم کیتز – لباس سوم پورتو برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط نیوبالانس رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ آبی همراه با یک پترن محو مدور برگرفته از فرم لوگوی باشگاه پورتو حول محو لوگوی باشگاه در سمت چپ سینه ارائه شده است. یقه نیم آبی و نیم طلایی رنگ است و لوگوی پورتو، نیوبالانس و اسپانسر نیز تک رنگ طلایی هستند.


(۲۳ خرداد ۱۴۰۲) لباس دوم پورتو پرتغال برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط نیوبالانس رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ طلایی روشن همراه با نوار زیگزاگی در محدوده سینه و نوارهای راه راه محو در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. سه چهارم یقه و همچنین نوار مورب روی آستین راستبه رنگ سرمه ای کار شده، ضمن اینکه لوگوی باشگاه پورتو، نیوبالانس و اسپانسر نیز همگی تک رنگ سرمه ای هستند.


(۱۷ خرداد ۱۴۰۲) لباس اول پورتو برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به طور رسمی توسط نیوبالانس رونمایی شد.

پیراهن اول جدید با ترکیبی ساده و بر پایه سنت همیشگی با نوارهای راه راه نسبتا پهن آبی و سفید ارائه شده است. یک نوار سفید که هویت بصری نیوبالانس بر روی آن نقش بسته در لبه آستین راست به چشم می خورد، این در حالی است که آستین چپ فاقد نوار است.

تگ ویژه ۱۳۰ سالگی باشگاه پورتو نیز داخل یقه درج شده است.


تمدید قرارداد پورتو و نیوبالانس

تیم کیتز – باشگاه پورتو از ادامه همکاری خود با برند آمریکایی نیوبالانس خبر داد. مدت و ارزش قرارداد جدید اعلام نشده ولی از آن به عنوان قراردادی بلندمدت یاد شده است. همچنین به عنوان یک آپشن جانبی این قرارداد، نام کمپ تمرینی باشگاه پورتو نیز به New Balance Park تغییر خواهد کرد. پورتو از … ادامه مطلب تمدید قرارداد پورتو و نیوبالانس

ویدیو | رونمایی لباس اول پورتو ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

لباس پورتو ۲۰۲۳-۲۰۲۲

تیم کیتز - لباس دوم پورتو برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ به طور رسمی توسط نیوبالانس رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ زرد بسیار روشن همراه با نوارهای باریک شونده که ممکن است از دنباله های لوگوی نیوبالانس برداشت شده باشد از سمت بالا راست و پایین چپ به مرکز در سایه ای تیره تر … ادامه مطلب لباس پورتو ۲۰۲۳-۲۰۲۲

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ساده ولی جذاب

ترکیب رنگ کیت دوم جذابه ولی طرحش خیلی منو جذب نکرد.

کیت دوم رو دوست داشتم روی تن خیلی میشیینه

اسپانسر لباس سایت بت هست