لباس ۱۲۰ سالگی اتلتیکو مادرید(لباس دوم فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳)؛ تاثیر بلکبرن و ساوتهمپتون بر هویت اتلتیکو

توسط

تیم کیتز – لباس ویژه ۱۲۰ سالگی باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا در سال ۲۰۲۳ توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن جدید با الهام از اولین لباس تاریخ باشگاه اتلتیکو مربوط به سال ۱۹۰۳ با ترکیب نیم آبی و نیم سفید ارائه شده است. محدوده شانه و آستین ها به رنگ آبی و یقه و نوار لبه آستین نیز سفید است و اولین لوگوی باشگاه هم جایگزین لوگوی کنونی بر روی سینه شده است.


شورت و جوراب آبی ترکیب لباس چهارم اتلتیکو مادرید در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ تحت عنوان لباس ۱۲۰ سالگی این باشگاه را کامل می کند. گفته می شود احتمالا این لباس در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به عنوان لباس دوم اتلتیکو مادرید مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

فلسفه این ترکیب رنگی ناشی از تهیه لباس بلکبرن توسط بنیانگذاران باشگاه اتلتیکو مادرید در سال های آغازین فعالیت است. چند سال بعد در سال ۱۹۰۹ خوانیتو الوردوی بازیکن سابق و عضو وقت هیئت مدیره باشگاه برای تهیه لباس بلکبرن جهت استفاده دو تیم اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو به انگلستان سفید می کند اما موفق به یافتن این لباس نشده و به جای آن لباس راه راه قرمز و سفید ساوتهمپتون را خریداری می کند که این ترکیب از آن روز تا کنون تثبیت شده و به عنوان هویت رنگی هر دو تیم شناخته می شود.

لباس اتلتیکومادرید ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس چهارم اتلتیکو مادرید برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط نایک رونمایی شد. لباس جدید که به صورت نسخه محدود عرضه شده از طرح های تیمی آماده نایک است. پیراهن بدون جزئیات رنگی خاصی در زمینه یکدست به رنگ سرمه ای نسبتا تیره ارائه شده است. لوگوی باشگاه به شکل معمول خود و لوگوی … ادامه مطلب لباس اتلتیکومادرید ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس اتلتیکو مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ بازگشت چشمگیر آبی (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – اولین تصاویر از لباس اتلتیکومادرید برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن اول جدید با ترکیب عمده راه راه قرمز و سفید که این بار یک نوار باریک آبی نیز در بین نوارهای راه راه گنجانده شده، ارائه شده است. خطوط محو شونده قرمز و آبی که در محدوده … ادامه مطلب لباس اتلتیکو مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ بازگشت چشمگیر آبی (تصاویر اولیه)

لباس ویژه اتلتیکو مادرید؛ ادای احترام به “نبرد گلاسکو”

تیم کیتز – اتلتیکو مادرید در دیدار روز چهارشنبه مقابل سلتیک در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لباس ویژه ای را بر تن خواهد کرد. یک پیراهن بسیار ساده سرتاسر قرمز که در آن لوگوی قدیمی باشگاه اتلتیکو جایگزین لوگوی کنونی شده در این مسابقه مورد استفاده قرار می گیرد. این پیراهن با شورت آبی … ادامه مطلب لباس ویژه اتلتیکو مادرید؛ ادای احترام به “نبرد گلاسکو”

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
6 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قطعا همینجوره. کیتی که تن اوبلاکه هم مال کیت گلری لیورپوله

لباس دروازه بانی نایک اینجوری ربطی به تیم نداره مثلا لباس دروازه بانی رئال و بایرن که جفتشون لباساشون آدیداسه طرح لباس گلری یکیه شاید حالا رنگش فرق داشته باشه

نه منظورم اینه کیت فصل بعد نایک تن ادبلاکه پس واسه سال بعدی هم همین لباس آبی سفید واسه ی Away استفاده میشه

تیم کیتز یه سوال دارم
مگه قوانین اجازه میده یه تیم برای یک فصل از لوگوی اولش استفاده کنه؟
اکثر تیم ها توی یک بازی از لوگوی سابق و قدیمی استفاده میکنن اما اتلتیکومادرید میخواد برای یک فصل استفاده کنه آیا امکان داره؟

باتشکر