نکات خاص لباس تیم ها در هفته ۲۷ لیگ برتر

توسط

تیم کیتز – در دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر خلیج فارس ۰۲-۱۴۰۱ اتفاقات متعددی پیرامون موضوع لباس تیم ها رخ داد که در این پست نگاهی به تعدادی از آنها خواهیم داشت.

پیراهن های متعلق به عزیزان وطن که در مناطق مربوط به جنگ ایران و عراق کشف شده و نشان می دهد لباس در هر شرایطی یکی از مهمترین نمادهای ابراز علاقه به تیم محبوب است. یادشان گرامی باد.

پیراهن بازیکن پیکان که به دست صفا هادی بازیکن تراکتور به این روز افتاد. در نگاه اول اینگونه احساس می شود که پیراهن در اثر برخورد استوک کفش پاره شده باشد، با این وضعیت به نظر می رسد نیاز است ناخن بازیکنان در بدو ورود به زمین مسابقه به شکل جدی تری توسط داور کنترل شود!

کش آمدن پیراهن روزبه چشمی و مرتضی پورعلی گنجی. اتفاقی که مشابه آن به دفعات در بازی های مختلف رخ می دهد اما این چلنج ها در دربی تهران بیشتر به چشم آمد و محل اختلاف دو رقیب سنتی بود.

نوشته هایی برای دیده نشدن! کسی که این طرح را به دروازه بان استقلال پیشنهاد داده احتمالا نمی دانسته قرار است علائم و نوشته هایی روی لباس درج شود. کسی که این نوشته ها را درج کرده هم نهایت تلاش خود را کرده که بیننده چیزی از آن متوجه نشود! این لباس احتمالا نماد بارز مدیریت فوتبال در ایران است. بازوبند هم مشخصا مربوط به سال های قبل است.

تیم ها همچنان برای اینکه توپ هایشان با همدیگر قاطی نشود به دم دستی ترین روش ها متوسل می شوند.

ساکت الهامی در دیدار هوادار مقابل گل گهر فارغ از کل اعضای تیم سر تا پا آدیداس پوشیده بود.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلی عادیه که
چیزای بدترشم وجود داشته

Teamkits سلام من در جریان مسابقه بارسلونا و اتتیکو شاهد پاره شدن قسمتی از الیاف پارچه البسه یکی از بازیکنان بارسا بودم!! البته شدت کشیده شدن زیاد بود، البسه نایکی با چه نوع پارچه ای دوخته میشه اطلاعی دارید؟ پارچه های تولیدکنندگان داخلی و یا چینی چیست؟ ایا راحتی و نخی بودن لباس باعث ضعیف بودن جنس پارچه میشه

سایت عالی دارید