لباس بازیکنان هوادار، مخلوطی از چند نسخه متفاوت

توسط

تیم کیتز – علیرغم استفاده هوادار از طرح یکسان طی هفته های گذشته، تفاوت های زیادی در جزئیات لباس بازیکنان تیم دیده می شود.

این تفاوت ها مربوط به نوع اجرای پرچم و همچنین محل قرارگیری و اندازه لوگوی مجید می شود؛ پرچم ها بعضا به صورت برچسب حرارتی و مابقی به شکل سابلیمیشن روی پارچه چاپ شده اند.

نکته قابل توجه اینجاست که پرچم های برچسبی روی لوگوی مجید در سمت راست سینه را پوشش داده و یک لوگوی دیگر به محدوده مرکز سینه پایین یقه اضافه شده است.

بعضی بازیکنان هوادار همچنین همزمان با موارد بالا دو نسخه دیگر دیگر از لباس را به تن داشتند؛ یکی به همان شکل استاندارد اولیه بدون پرچم و دیگری با پرچم مستطیلی(روی پیراهن دیگر بازیکنان پرچم به صورت دایره ای است) و لوگوی مجید هم عرض با لوگو و پرچم در مرکز سینه.

وجود اینهمه تفاوت بین لباس هایی که در ظاهر کلی یکسان هستند بسیار عجیب و گیج کننده است، با توجه به مشاهدات می توان تخمین زد که لباس های هوادار از سه یا چهار نسخه مختلف دستچین شده است.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
5 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام،
این فصل بیشتر تیم ها پرچم ایران رو دارن چاپ میکنن
آیا این قانون جدیده لیگ ایرانه؟
یا دلیل خاصی داره

دلیل خاص داره و دلیلش واضحه

بحث سیاسیه

البته چند سال پیشهم پرسپولیس سپاهان استفاده میکردن به صورت دایره وار اونم برا قشنگی لباس که بیشتر شلوغش میکرد، در کل کاش ما ی ذره نظم پوششی داشتیم

اینجاست که فقر خلاقیت رو میشه به وضوح دید.الان دیگه حتی مدرسه فوتبال ها هم از لوگوی فدراسیون و یا پرچم استفاده نمیکنن اما خب متاسفانه امسال لیگ ما هر چند توی طراحی و موضوع رسانه قوی تر شد اما یه چیزایی هم اذیت کرد.میشد با یکم خلاقیت کمتر بیننده رو عذاب داد مثلا میشد از یه نوار دوخت مثل ایتالیا پشت یقه یا بخش پایینی لباس استفاده کنن یا اصلا میشد یه تگ حرفه ایی طراحی و استفاده بشه یا مثل لباس تیم ملی میومدن یه بخش جزیی اختصاص میدادن بهش میشد از یه نوار افقی با شکل هندسی خاص استفاده بشه مثل اکثر کیت کانسپت ها