کالکشن جدید آدیداس با الهام از لباس های دهه ۹۰

توسط

تیم کیتز – مجموعه لایف استایل جدید آدیداس که بازگشتی است به لباس های دهه ۹۰ میلادی، برای چند تیم باشگاهی و ملی شاخص تحت پوشش این برند آلمانی ارائه شده است.
آدیداس پیش از این مجموعه ای با ماهیت مشابه که طرح های سال ۲۰۰۶ را بازآفرینی می کرد عرضه کرده بود. این بار نیز سه خط ها تم لباس های دهه ۹۰ را روی لباس هایی برای تیم هایی چون منچستریونایتد، رئال مادرید، بایرن مونیخ، یوونتوس، آرسنال، آژاکس و … به همراه تیم ملی ایتالیا پیاده سازی کرده اند که در ادامه می بینید.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطلب جالبی بود یاد ایام شباب در ما زنده شد. آن زمان یعنی در اوایل دهه ۱۳۷۰ در تیم های جوانان و امید بهمن و بانک تجارت بازی می کردیم و مقطعی در تیم بزرگسالان بانک تجارت تمرین می کردیم که افتخار هم بازی شدن در دو بازی دوستانه در ترکیب اصلی تیم به همراه اسطور و افتخار فوتبال کشور جناب آقای علی دایی را داشتم. متاسفانه مصدومیت سنگین و عدم داشتن هزینه برای جراحی رباط زانو مانع ادامه کار شد‌ و فقط خاطرات و حسرت ها ماند. لباس های آن زمان همین حال و هوا را داشت. البته این طرحها بیشتر مال جام جهانی ۹۴ امریکا هست اگر اشتباه نکنم. خلاصه یک لباس به ما می دادند و حداقل یک سال با آن بازی می کردیم. می شستیم و وصله پینه می زدیم و مثل چشم از آن مراقبت میکردیم.‌ واقعا پیراهن تیم برای ما مقدس بود و آنقدر ارزش داشت که مثل یک چیز گرانبها در بهترین جای خانه نگه می داشتیم تا روز بازی. شبهای اول که پیراهن تیم را به ما دادند آن را تمیز تا می کردم و کنار متکا می گذاشتم و می خوابیدم و قشنگترین خوابها را می دیدیم.بگذریم که جنس پیراهن های آن زمان اغلب نخ پنبه بود و بعدا جنس نخ نایلونی بیشتر شد. لباس های نخی موقع عرق کردن انگار که وزنه تن ما بود و وقتی باران می بارید همینطور. دردسرهایش خودش ماجراها دارد. بگذریم و نگویم که در این زمانه پیراهن همه چیز هست غیر پیراهن و متاسفانه با وجود تکنیک های جدید و جنس مرغوب اما فوتبالیست هایی که میلیاردی پول میگیرند اغلب نه ارزش و هویت پیرهن تیم را می دانند و نه تعصبی برایش قائلن. خدا خیرتان بدهد که با سایت خوب و مطالب مفید ارزش پیراهن را که فراموش شده یادآوری می کنید. خدا کند نسل جوان فوتبالیست ها بیشتر توجه کنند