کوچ همزمان ۸ تیم ملی از مکرون به اره آ

توسط

تیم کیتز – با تغییر اسپانسر طرح مساعدت لباس یوفا ۸ تیم ملی تحت پوشش این طرح از این پس لباس های برند اره آ را بر تن خواهند کرد.

به موجب قرارداد جدید اتحادیه فوتبال اروپا (UEFA) با اره آ در مقطع دو ساله اول تیم های ملی فوتبال آندورا، بلاروس، قبرس، جزایر فارو، لوکزامبورگ، لیختن اشتاین، مالت و سن مارینو هر یک لباس هایی با طراحی اختصاصی از برند ایتالیایی دریافت خواهند کرد. در لیست جدید مالت جایگزین ارمنستان شده است.

در جریان این قرارداد که در دو بخش از سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۴ و سال ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۶ معتبر خواهد بود و تیم های زیر ۲۱ سال این کشورها را نیز شامل می شود، هر یک از فدراسیون ها معادل ۳۰۰ هزار یورو لباس از اره آ به عنوان تامین کننده کمکی لباس یوفا دریافت می کنند.

مکرون از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ این وظیفه را بر عهده داشت و پیش از آن نیز آدیداس این طرح را پشتیبانی می کرد. در مقطعی که آدیداس در این طرح طرف قرارداد یوفا بود تیم های تحت پوشش اغلب از طرح یکسان استفاده می کردند که در دوره همکاری با مکرون این نقیصه برطرف شد.

لباس شفیلدیونایتد ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس دوم شفیلد یونایتد برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ از سوی اره آ عرضه شده است. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ زرد همراه با نوارهای بی رنگ متشکل از خطوط باریک در دل بافت پارچه ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین به رنگ مشکی با یک خط قرمز بر روی … ادامه مطلب لباس شفیلدیونایتد ۲۰۲۴-۲۰۲۳

ویدیو | رونمایی لباس قزاقستان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

لباس قزاقستان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس اول و دوم تیم ملی قزاقستان برای سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ در قالب طرح حمایتی یوفا از چند فدراسیون سطح پایین تر اروپا توسط اره آ رونمایی شد. لباس اول جدید در زمینه به رنگ زرد همراه با یک پترن ظریف در سایه ای تیره تر از زمینه با الهام از … ادامه مطلب لباس قزاقستان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تیم کیتز اصلا این طرح مساعدت چی هست؟ متوجه نشدم