گزیده برترین لباس های بزرگداشت – بخش دوم(۲۰۲۰-۲۰۱۷)

توسط

تیم کیتز – در دهه اخیر میلادی با توجه به گذر عمر برخی باشگاه ها از یک قرن و همچنین بنا بر مناسبت های مختلف از جمله بزرگداشت یک رویداد خاص، یک موفقیت بزرگ یا به جهت یادبود و ادای احترام به اشخاص و اتفاقات گوناگون، تیم های مختلف با همکاری برند طرف قرارداد خود لباس های ویژه ای را به این منظور معرفی و در زمین مسابقه بر تن کرده اند. در این مطلب نگاهی به بخش دوم برترین لباس های بزرگداشت تیم های شناخته شده خواهیم داشت.

 

لباس ۱۲۰ سالگی باشگاه یوونتوس (۲۰۱۷)

این پیراهن ویژه با الهام از لباس یوونتوس در اوایل دهه ۵۰ میلادی متشکل از نوارهای سنتی راه راه سیاه و سفید در حالی که سه ستاره طلایی به نشانه بیش از ۳۰ قهرمانی یووه در سری آ در یک کادر با حاشیه طلایی جایگزین لوگوی باشگاه بر روی سینه شده بودند ارائه شده بود.

لوگوی آدیداس و لوگوی کوچک شده اسپانسر(Jeep) در زیر آن به رنگ مشکی بر روی یکی از نوارهای مشکی پیراهن تقریبا از دید محو شده بودند.

شما می توانید معرفی کامل و تصاویر بیشتر لباس ۱۲۰ سالگی یوونتوس را (اینجا) ببینید.

 

لباس ویژه اورتون به مناسبت ۱۲۵ سالگی ورزشگاه گودیسون پارک (۲۰۱۷)

این لباس که در یک دیدار دوستانه در سال ۲۰۱۷ مقابل سویا مورد استفاده قرار گرفت شامل پیراهن آبی ساده با یقه پولو کلاسیک با یکی از لوگوهای قدیمی باشگاه اورتون در محل معمول لوگو بر روی سینه و لوگوی آمبرو هم رنگ با زمینه در سمت مقابل بود.

شما می توانید معرفی کامل و تصاویر بیشتر لباس اورتون ویژه ۱۲۵ سالگی گودیسون پارک را (اینجا) ببینید.

 

لباس “Original” اشتوتگارت به مناسبت ۱۲۵ سالگی باشگاه (۲۰۱۸)

این لباس ویژه که به نوعی بازآفرینی لباس اشتوتگارت در سال ۱۹۲۵ بود در زمینه سفید همراه با نوار سنتی و همیشگی قرمز رنگ در مرکز پیراهن و لوگوی قدیمی باشگاه داخل قالب دایره ای ارائه شده بود.

یقه بندی سنتی و لوگوی اسپانسر تبلیغاتی(Mercedes-Benz) و پوما به صورت گلدوزی شده هم رنگ زمینه در دو سمت سینه از شاخصه های اصلی این پیراهن به شمار می روند.

شما می توانید معرفی کامل و تصاویر بیشتر لباس ۱۲۵ سالگی اشتوتگارت را (اینجا) ببینید.

 

لباس ۱۰۰ سالگی فدراسیون فوتبال فرانسه (۲۰۱۹)

این لباس ویژه به مناسبت صدمین سال تاسیس فوتبال ملی فرانسه و یک سال پس از قهرمانی این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ با ترکیبی خاص از سوی نایک طراحی و تولید شد.

پیراهن یکدست آبی با یقه پولو کلاسیک و پرچم کشور فرانسه در قالب یک نوار باریک در جلوی یقه ارائه شده بود. لوگوی فدراسیون فوتبال فرانسه و نام و شماره بازیکنان با ترکیب طلایی و لوگوی نایک همرنگ با زمینه چاپ شده بودند تا جلوه ای چشم نواز خلق کنند.

شما می توانید معرفی کامل و تصاویر بیشتر از لباس صد سالگی فوتبال ملی فرانسه را (اینجا) ببینید.

 

لباس ویژه ۱۲۵ سالگی منچستر سیتی (۲۰۱۹)

منچستر سیتی در بدو شروع همکاری خود با پوما یک لباس ویژه به مناسبت یکصد و بیست و پنجمین سال تاسیس باشگاه از بند آلمانی دریافت کرد. پیراهن شامل ترکیبی ساده و مشابه پیراهن های کلاسیک بود که اسپانسرها از روی آن حذف و لوگوی پوما نیز هم رنگ با زمینه به روی آستین ها منتقل شده بود و تنها آیتم مشهود لوگوی باشگاه در محل معمول خود بود. سیتی این لباس ویژه را در دیدار کامیونیتی شیلد مقابل لیورپول بر تن کرد.

شما می توانید معرفی کامل و تصاویر بیشتر لباس ۱۲۵ سالگی من سیتی را (اینجا) ببینید.

 

لباس ۷۵ سالگی باشگاه لیل (۲۰۱۹)

این لباس ویژه شامل پیراهن عمدتا سفید با یقه پولو کلاسیک و یک نوار V شکل به رنگ مارون در جلوی پیراهن ارائه شده بود. آیکون گل زنبق(سوسن) به عنوان یکی از نمادهای کشور فرانسه در قالب سپر به عنوان نشان اصلی در مرکز سینه به رنگ قرمز و لوگوی نیوبالانس در زیر آن و لوگوی کنونی باشگاه لیل نیز به رنگ سفید هم رنگ زمینه در سمت راست سینه چاپ شده اند که در کنار شورت و جوراب سرمه ای ترکیب کلاسیک لباس هفتادمین سالگرد تاسیس باشگاه لیل را کامل می کنند.

 

لباس ۱۱۰ سالگی دورتموند (۲۰۱۹)

این پیراهن خاص با الهام از صنعت قدیمی شهر دورتموند یعنی زغال سنگ و فولاد “KOHLE & STAHL” نامگذاری و با ترکیب مشکی همراه با لوگوها و نوشته های یکدست مشکی هم رنگ زمینه تولید و ارائه شده بود.

شما می توانید معرفی کامل و تصاویر بیشتر از این لباس ۱۱۰ سالگی دورتموند را (اینجا) ببینید.

 

لباس پنجاهمین سالگرد قهرمانی چلسی در جام حذفی (۲۰۲۰)

این لباس که اخیرا از سوی نایک رونمایی شد با ترکیب خاص خود توجه علاقه مندان را به خود جلب کرد. پیراهن با ترکیب یکدست آبی در حالی که لوگوی نایک و اسپانسر تبلیغاتی هم رنگ زمینه و لوگوی باشگاه با تاکید بر المان اصلی و به رنگ زرد و قرمز روی آن چاپ شده بود طراحی و به عنوان لباس چلسی در بازی های جام حذفی مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید معرفی کامل و تصاویر بیشتر از این لباس خاص چلسی را (اینجا) ببینید.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها