لباس فصل ۱۶-۲۰۱۵ پایس سنت ژرمن، عظمت، احترام، شور

توسط

تیم کیتز – نایک در معرفی لباس اول جدید پاریس سنت ژرمن آن را تجسم عظمت، احترام و شور به عنوان ارزشهای اصلی باشگاه قلمداد کرده است.

برای فصل ۱۶-۲۰۱۵ پاریس سنت ژرمن با لباس های مدرن و شیک جدیدی بازی خواهد کرد که به جایگاه رو به رشد تیم هم در فرانسه و هم در اروپا تاکید می کند.

این طرح براق و صیقلی از نایک فوتبال ترکیبی از رنگ مشهور اول پاریس سنت ژرمن یعنی آبی، قرمز و سفید که به ترتیب نشانگر ارزشهای اصلی باشگاه یعنی عظمت، احترام و شور است.

پیراهن اول شامل بدنه اصلی به رنگ آبی تیره همرا با نوار قرمز رنگ مشخصه اصلی پاریس سنت ژرمن است. نوار به شکل جدیدی تغییر کرده و پهن تر شده همراه با دو نوار باریک در دو طرف آن که سرتا سر وسط پیراهن از پایین مرکز یقه گرد لباس تا لبه پایینی آن را در بر می گیرد.

قسمت شانه ها و آستین ها به رنگ آبی تیره تر از بدنه اصلی لباس جلوه پر ابهت و پر قدرتی ایجاد می کند. از زیر بغل هر طرف پیراهن نوارهایی به همین رنگ تا لبه پایین پیراهن امتداد دارد.

شورت نیز به رنگ آبی تیره تر از رنگ بدنه اصلی پیراهن است و با نوارهای آبی نیروی دریایی در هر طرف تکمیل شده است.

در داخل یقه جمله افتخار آمیز باشگاه “ICI C’EST PARIS” درج شده است. این سه کلمه موقعیت پاریس سنت ژرمن را در پایتخت فرانسه نمایان می کند و به خانه باشگاه یعنی پارک دو پرنس ادای احترام می کند، استادیومی که نمایانگر فرهنگ فوتبال پاریس است.

جوراب های جدید اول نیز به رنگ آبی تیره و هم رنگ شورت و بدنه اصلی پیراهن است و در پشت ساق پا رده ای به رنگ آبی تیره تر دیده می شود.

لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – تصاویر غیر رسمی لباس اول پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد، منتشر شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با نوار پهن قرمز با حاشیه سفید در مرکز پیراهن که هر دو رنگ با افکت براش ترسیم شده، ارائه شده است. این نوار … ادامه مطلب لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

پیراهن پیش مسابقه پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه جدید پاریسن ژرمن برای نیم فصل دوم ۲۰۲۴-۲۰۲۳ همزمان با لباس چهارم این تیم تحت برندینگ جردن توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید با طرح مشابه پیراهن پیش مسابقه سوم پی اس جی این بار در زمینه مرکب از سبز زیتونی تیره و روشن همراه با لوگوی تک رنگ … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس چهارم پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با ترکیبی خاص تحت برندینگ جردن توسط نایک رونمایی شد. پیراهن چهارم جدید با ساختار مشابه لباس سوم و این بار در زمینه به رنگ خاکی روشن همراه با یک پترن بافتی در سایه ای نزدیک به زمینه که با یک نوار در مرکز پیراهن … ادامه مطلب لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها