محمود در نقش زلیخا برای یوسف!

توسط

تیم کیتز – در سایه عدم نظارت دقیق بر فرایند انتخاب تامین کنندگان در باشگاه ها، ارتباطات شخصی نقش اساسی را در این موضوع ایفا می کنند.

در حال حاضر محمود فکری به هر تیمی می رود به یکباره سرنوشت لباس آن تیم را هم تغییر می دهد. به نظر سیستم باشگاه داری در ایران آنقدر داغان است که سرمربی که باید متمرکز بر وظایف فنی خود باشد در بدو ورود به تیم، تشکیلات تدارکات باشگاه(و شاید بخش های دیگر) را دگرگون و گزینه مدنظر خود را به سرعت جایگزین می کند.

البته هنوز نمی توان به قطعیت گفت که این از زور سرمربی است یا اینکه واقعا چنین رده مسئولیتی(تدارکات و پشتیبانی) در باشگاه تعریف نشده که سرمربی به محض آمدنش علاوه بر هدایت فنی تیم قبول زحمت فرموده و کار لباس را با همان تولیدی که همکاری نزدیک با او دارد هماهنگ می کند.

سابق بر این چنین تصوری از رابطه امیر قلعه نویی با مجید استنباط می شد که البته در چند مورد نقض شد و در مواردی هم که تغییر برند لباس صورت گرفته بود، جایگزینی به این سرعت انجام نمی گرفت.

اصلا شاید از باب همین بی صاحبی این پست ها در باشگاه ها و ورزش ماست که استعدادهای طراحی و افراد مسلط به ریزه کاری های تدارکات لباس نهایتا مجبور هستند همه زور خود را در مواجهه با فضاحت هایی مثل لباس المپیکی ها و … در قالب چند هشتگ و کمپین و موارد مشابه در فضای مجازی پیاده کنند و همه کاره های کم سواد در فضای حقیقی با اقدامات خرچنگ قورباغه ای خود چوب حراج به حیثیت نام ایران بزنند.

قضاوت با شما

ترکیب برزیلی با یک تغییر حساب نشده

تیم کیتز – نفت مسجدسلیمان با چند تغییر اساسی در لباس خود در دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل پرسپولیس صف آرایی کرد. تغییر اول مربوط به طرح پیراهن نفت MIS بود، جایی که دقیقا بر خلاف نسخه قبلی این بار پترن چوقا در در پشت شانه و همچنین محدوده آستین ها نقش … ادامه مطلب ترکیب برزیلی با یک تغییر حساب نشده

نفت MIS یکدست زرد، فقط مقابل استقلال

 

تیم هایی که لباس اول و دوم شان مشخص نیست

تیم کیتز – طبق روال رایج، انتخاب یک رنگ شاخص به عنوان هویت لباس اول هر تیم امری بدیهی به نظر می رسد، موضوعی که ظاهرا در بین چند باشگاه لیگ برتری چندان مورد تاکید نیست. ذوب آهن در ۹ بازی خانگی خود ۵ بار با لباس سفید و ۴ بار با لباس سبز به … ادامه مطلب تیم هایی که لباس اول و دوم شان مشخص نیست

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عجب تیتر جالبی زدید برای این مطلب 😁😁

یوسف جامه نسبت به خیلی از تولید کننده ها بهتره