تیم کیتز – در سایه عدم نظارت دقیق بر فرایند انتخاب تامین کنندگان در باشگاه ها، ارتباطات شخصی نقش اساسی را در این موضوع ایفا می کنند.
در حال حاضر محمود فکری به هر تیمی می رود به یکباره سرنوشت لباس آن تیم را هم تغییر می دهد. به نظر سیستم باشگاه داری در ایران آنقدر داغان است که سرمربی که باید متمرکز بر وظایف فنی خود باشد در بدو ورود به تیم، تشکیلات تدارکات باشگاه(و شاید بخش های دیگر) را دگرگون و گزینه مدنظر خود را به سرعت جایگزین می کند.
البته هنوز نمی توان به قطعیت گفت که این از زور سرمربی است یا اینکه واقعا چنین رده مسئولیتی(تدارکات و پشتیبانی) در باشگاه تعریف نشده که سرمربی به محض آمدنش علاوه بر هدایت فنی تیم قبول زحمت فرموده و کار لباس را با همان تولیدی که همکاری نزدیک با او دارد هماهنگ می کند.
سابق بر این چنین تصوری از رابطه امیر قلعه نویی با مجید استنباط می شد که البته در چند مورد نقض شد و در مواردی هم که تغییر برند لباس صورت گرفته بود، جایگزینی به این سرعت انجام نمی گرفت.
اصلا شاید از باب همین بی صاحبی این پست ها در باشگاه ها و ورزش ماست که استعدادهای طراحی و افراد مسلط به ریزه کاری های تدارکات لباس نهایتا مجبور هستند همه زور خود را در مواجهه با فضاحت هایی مثل لباس المپیکی ها و … در قالب چند هشتگ و کمپین و موارد مشابه در فضای مجازی پیاده کنند و همه کاره های کم سواد در فضای حقیقی با اقدامات خرچنگ قورباغه ای خود چوب حراج به حیثیت نام ایران بزنند.
قضاوت با شما